Mulet

God morgon!
Gick upp tidigt idag för jag skulle börja tvätta vid 7. Lika bra att jag vänjer mig för snart börjar jag ju jobba, då kan man minsann inte ligga o dra sig. Om man inte jobbar kväll förstås.
Lucas somnade i bärselen innan, lyckades lägga ner honom i vaggan utan att han vaknade. Man blir en aning varm av att gå o bära på honom, han väger ju lite nu. O dessutom har ju inte jag värsta bästa kondisen nu ;P

Imorrn kommer troligen mamma in o hämtar mig, tänkte att Lucas o jag skulle sova där för på fredag slutar John nian så mamma kanske ville ha lite hjälp med förberedelser o så. Emanuel tyckte inte alls att det var en bra idé för han vill inte sova själv,  men en natt klarar han väl sig. Nu får han ju en chans att lägga sig tidigt o sova ut ordentligt också ;P Så får han köra till Jämjö efter jobbet på fredag helt enkelt.

Vädret är inte det bästa idag, ser ut som det ska börja regna när som helst. Men det gör mig faktiskt inget, vi behöver lite regn nu. Tycker synd om studenterna idag bara om dom inte får fint i eftermiddag. Tänk att det var ett helt år sen, o det har ju hänt en del sen dess. Flyttat hemifrån o skaffat barn, det gick fort.
Men jag ångrar absolut ingenting! Lucas är det bästa som hänt mig, även om det varit lite jobbigt med Lund o så.
Undrar vad som händer nu inom dom närmsta åren?
Det återstår att se, jag väntar med spänning :)
 Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Emeli

Haha.. jaa.. tänk.. ett helt år sedan!, längtar tillbaka!, det var fruktansvärt kul!! =)

2008-06-11 @ 10:51:09
URL: http://staijlat.blogg.se/
Postat av: Melinda

vi får se vad som händer ;)

2008-06-15 @ 12:14:30
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0