Jobb hela helgen

Förstår inte hur jag kan vara så pigg, har jobbat hela veckan, förutom torsdag men ändå är jag hur pigg som helst. Tur det kanske, så man orkar med allt.
Idag jobbar jag mellan 7-21, har rast nu mellan 13.30-16.30, sen är det nya tag.
Hunnit kela lite med Lucas, han somnade mot min axel för en stund sen. Funderar på om jag skulle lägga mig en stund jag också. Lite vila är ju aldrig fel.
Sen ska vi äta tacos innan jag ska tillbaka till jobbet, hoppas det blir en lugn kväll.
Imorrn börjar jag vid 8 så det blir en liten sovmorgon, iallafall en timme längre än vanligt.
Jobbar till 18, sen ska vi åka o hälsa på mamma o pappa, inte träffat dom på en vecka nu.
Man saknar ju dom lite då, men dom saknar väl mest Lucas kan jag tänka mig ;P

Så ser min helg ut, bara jobb typ.
Men kul med lite pengar :)
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0