Idag kommer domen

Mellan 14 o 16 kommer läkaren ringa nerifrån Lund, så nu börjar det bli nervöst, eller vad man nu är när man väntar samtal från någon som ska berätta om ens son är frisk eller behöver opereras. Känns inget vidare alls, har hela tiden känt att allt kommer bli bra, han kommer säga att Lucas är helt frisk. Men från igår har jag börjat tänka att han kommer säga att han måste opereras. En massa tankar snurrar i mitt huvud, inte många positiva tyvärr.

Igår var jag med mamma hela dan, hon följde med till BVC. Lucas vägde 5170 nu o var 56 cm. Så han växer på :)
Fick svara på lite frågor om hur jag känt mig senaste veckan, men dom var ju inte lätta att svara på med tanke på allt som hänt ju, o de förstod hon. Men jag fick ändå godkänt :) Jag håller alltså inte på att bli deprimerad även om jag har en anledning. Har så pass mycket stöd från alla att jag nog ska ta mig igenom detta också.
Aja, sen åkte vi till Lindex en runda för vi skulle hitta en ny solhatt till Lucas, den andra hade blivit för liten. Men den minsta storleken dom har där är ju 42/44 o de är för stort. Så det sket sig, men köpte iallafall 2 par shorts, en kortarmad body o en bodysuit. Går inte att bara gå därifrån utan att ha köpt något till honom :P
Sen åkte vi hem till mamma, satt o snackade i solen. O kelade med Lucas såklart.
När John kom hem från skolan åt vi lite, sen skulle dom in till stan så Lucas och jag fick skjuts hem.
Var ute o gick en timme på kvällen, hela familjen :) Så mysigt så, sen satt jag framför tvn hela kvällen, med Lucas såklart. Efter typ kl 20 vill han ligga vid bröstet hela tiden annars är han jättegnällig. Så jag antar att jag skämmer bort honom lite när jag låter honom få som han vill, men orka höra honom gnälla ;P

Återkommer efter att läkaren ringt, om jag orkar skriva något.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0