Första dagen på jobbet

Dags att skriva lite nytt nu kanske, midsommar är över. Vi åkte ut till min mormor o firade där, dans kring stången o lite brännboll blev det o massa gott att äta såklart. Åkte hem med mamma framåt midnatt o sov hos henne, men hon började jobba vid 7 så vi hade huset för oss själva då.

Nu har jag börjat jobba, 7-16 idag. Mina ben är helt slut, jag är liksom inte så van vid att röra på mig längre, o de blir ju endel spring när man går mellan de äldres rum hela dagen.
Var iallafall kul att träffa alla igen, men saknade Lucas skitmycket, ringde så ofta jag kunde för att höra hur de gick för dom. Han vaknade lagom till jag kom hem idag så då blev det en hel del mys ^^
Imorrn jobbar jag mellan 6.45-16, bara låånga pass. Kunde ju fått en mjukstart ju efter så många månader tycker man ju :P
Ska strax ta mig ett varmt bad och bara slappa lite, är dötrött.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Melinda

Låter som en mysig midsommar :) jobbveckorna är snart över får vi hoppas ;) sköt om dig -`v´-

2008-06-27 @ 18:46:34
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0