I´m Back!

Hej igen, nu var det ett tag sen jag skrev.
Jobbat i fyra veckor så Lucas har fått vara hemma med Emanuel men det gick superbra.
Men nu är jag mammaledig igen, sen en vecka tillbaka. Inte varit hemma särskilt mycket, mest varit ute på sjön med mina föräldrar, så himla härligt :) Vädret har ju varit toppen den senaste veckan, idag ser det däremot lite värre ut :/
Idag bär det av till sjukhuset med Lucas för ultraljud, kolla upp om det finns någon cysta. Fick ringa dit på morgonen för på kallelsen jag fick står det att man ska vara fastande 4 timmar innan, men tyckte det lät konstigt att det skulle gälla bebisar också. Och visst hade jag rätt. Usch, det hade verkligen varit jättejobbigt om han inte skulle äta på så pass länge, han äter ju varannan timme i vanliga fall. Men nu räddade dom min morgon :)
Efter ultraljudet ska mamma o jag in till stan o shoppa inför dopet som är på lördag, måste ha nåt fint till mig själv o även köpa nåt fint till Lucas. Hade ju köpt en fin skjorta o ett par shorts i stl 62 för jag trodde han skulle behöva ha det nu, men det är tyvärr jättestort till honom. Men jag älskar ju att handla barnkläder så det gör mig ingenting ;)

Igår blev Lucas 4 månader, så nu har jag börjat lite smått med smakportioner. Majsgröt och potatis har jag hunnit med än så länge, tycker det har gått ganska bra med det. Lite miner har han väl gjort, men äter gör han :)
Ammar fortfarande o hade tänkt fortsätta med det tills han är 6 månader iallafall, kanske längre, vi får se.
Ju större dom blir desto klumpigare att ha dom vid bröstet känner jag.

Nu ska jag gå o äta lite frukost :)
Ha en bra dag.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: emelie

Va kul att du skrive rnu igen.. har precis börjat följa din blogg. men nära på å ge upp när du inte skrivit på en månad. bra att du e tillbaka :)

2008-07-28 @ 14:44:47
URL: http://emelie2008.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0