Dopklänningen klar

Suttit o grejat med dopklänningen nu senaste timmen, bytt ut alla banden för jag ville inte ha rosa till Lucas :P Lite pilligt va det, särskilt göra rosetterna snygga. Men nu är det iallafall färdigt.
Tur att Lucas sov hela tiden också :)
Inatt sov han förresten jättebra, från 21.30 till 4, då fick han mat o sen somnade han om igen. Vaknade igen vid 6 o åt, sov sen till 9 så idag är jag ganska utvilad :)

Var inne i stan igår igen, köpte en kjol och en blus till mig själv, hittade en skjorta till Lucas, som visserligen också va stl 62 men den var ändå lite mindre så den satt bra, o köpte ett par snygga shorts till. Så nu har vi kläder hela familjen :)
Sen va vi o handlade allt annat till dopet, kaffe, dricka, bordsduk m.m. Ska stämpla små babyfötter på duken också, vet inte när bara, om jag ska göra det hemma eller när vi är o dukar i församlingshemmet, ska prova hur fort det torkar. Det blir ju lättare när duken ligger på borden redan egentligen.
Annars är nog allt annat klart tror jag.
Ska träffa prästen i eftermiddag o gå igenom psalmer osv vi ska ha.

Nu ska Lucas få lite potatis :)
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Melinda

skönt när han sover så länge :)

2008-07-30 @ 19:58:44
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0