Freedag :D

Äntligen fredag, har iofs inte jobbat på hela veckan men fredagar är ändå speciella, o imorrn ska vi ju till Ullared. Blir uppstigning vid kl 4 för runt 5 kommer mamma o pappa o plockar upp oss.
Har inte gjort särskilt mycket idag heller, diskat, suttit vid datorn o lyssnat på musik. O nyss flyttade jag sängen i sovrummet, skulle lägga mig på knä för att plocka bort Emanuels stora väska som låg där under, o fick jätteont i magen :( Känner fortfarande av de lite, men jag klämde väl några tarmar eller något kanske. Bebisen sprattlar på som vanligt så de är nog ingen fara med den iallafall.
Annars ser dom väl om de är nåt fel på måndag när jag ska på UL, o Elin ska följa med :D
Sen åker hon på onsdag igen, men kommer förhoppningsvis hem o ser Kent den 8:e me mig. Hoppas hon kommer trivas i Örebro o att hon hittar några trevliga människor att umgås me så hon inte längtar för mycket efter mig ;P Jag kommer sakna henne något enormt iallafall.

Usch, de värker i ryggen. Ska nog lägga mig framför tvn en stund o se om de är nåt kul.
Trevlig helg på er.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Melinda

Uschdå, hoppas magen & ryggen känns bättre sen. Gud va kul me Ullared :D vill ju också !!

2008-01-11 @ 15:55:32
URL: http://melindawingren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0