79 dagar kvar

Det blev inget me Ullared idag, Sandra blev sjuk :( Hoppas hon mår bättre nu iallafall.
Får se om vi kanske tar de om någon vecka eller något, vill inte vänta för länge heller.
Idag va Emanuel o jag inne i stan en runda o kollade rean, hittade en jättefin jacka på stadium, men kommer inte kunna knäppa den så länge till, o tar jag en ännu större ser de bara dumt ut över axlar o armar, vet inte hur jag ska göra :/ Blev iallafall ingenting gjort, tittade lite bebiskläder men köpte inget, ifall vi nu ska till Ullared så kommer jag väl köpa en massa där.

I torsdags kom Sara o Daniels bebis till världen, en liten flicka. Vår lilla bebis kusin :)
Ska hälsa på nästa helg troligtvis så har dom nog hunnit vila upp sig lite iallafall.

Tycker jag börjar få mer o mer sammandragningar nu, kan inte ens vända mig i sängen längre. Dom gör inte ont, men lite obehagligt är de. Kanske borde prata med barnmorskan så får hon kolla så tappen inte drabbats. Ska på nästa besök den 14:e, o då ska jag även på ultraljud igen. Hoppas mitt blodvärde blivit bättre nu sen jag började me Niferex, magen tar lite stryk men det kan jag leva med för bebbens skull.

Förresten, angående misshandeln Emanuel såg. Det var inga ungdomar. Det visade sig vara en 47-åring som blev nerslagen av två andra "män" i 40-årsåldern. Väldigt moget, dessutom hade han inte gjort dom något. Dom fick för sig att han skrek till dom när han sa till några barn som la raketer på marken o sköt så att de var 30 meter från att träffa hans barnbarn. Usch, blir förbannad av bara tanken.

Nu ska jag gå o ta ett varmt bad o slappna av lite. Hoppas helgen har varit o förblir bra för er.
Puss o Kram

image6

Kommentarer
Postat av: Melinda

Ja, handla en massa på Ullared ist :) mkt billigare ! Och vilka jävla idioter, läste ju det :/ så jävla omogna -.-

2008-01-05 @ 23:06:42
URL: http://melindawingren.blogg.se
Postat av: Elin

Du är så söööt! Jag är hemma nu. Vi kanske borde ses nån dag?

2008-01-06 @ 18:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0