78 dagar kvar

Söndag idag, väldigt seg dag. Steg nog inte upp förrän närmare halv ett, kände att jag ändå inte hade någon anledning att stiga upp. Men nån gång måste man ju upp så till slut tvingade jag upp mig själv.
Har städat igenom hela lägenheten nu, behövdes verkligen. Får väl börja med maten snart, tror de blir hemlagad pizza idag för jag orkar inte göra något annat.
Vad händer imorgon då? Inte en aning, funderar på att åka hem till mamma för vet att hon är ledig imorrn. Finns vissa stunder då man verkligen längtar hem.

Bebben har hållt sig ganska lugn idag, men har iallafall fått några livstecken. Den hade tydligen varit ganska vild inatt sa Emanuel. Han hade legat me handen på min mage, men jag hade sovit så gott så inte ens sparkandet väckte mig :)

Kul att vi fick lite snö igår, men mindre kul att den slaskade bort bara nån timme efter att den kommit.
Då kan vi lika gärna va utan.

Hoppas helgen har varit bra.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Melinda

Ja, vissa dagar vill man inte gå upp alls.. Guud va mysigt att han hade legat & känt på bebisen :'D (L)

2008-01-06 @ 17:01:35
URL: http://melindawingren.blogg.se
Postat av: Elin

Naaaw

2008-01-06 @ 18:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0