76 dagar kvar

Nu är det tisdag igen, gick in i vecka 30 igår, äntligen en 3:a som förstasiffra! :D
Inget jobb idag heller, men är nästan lite glad för de ändå för jag har varit riktigt seg idag. Men jag hoppas ändå att dom behöver mig snart så jag kan få lite pengar i slutet på Februari också.

Har precis diskat, o idag va de hur mycket disk som helst. Inte alls skönt för ryggen att stå för länge, men har lite ont även när jag sitter ner. Annars har dagen gått riktigt segt, steg upp halv 11, sen har jag inte gjort någonting typ. Tror jag ska gå o sjunga lite SingStar för mig själv nu, stackars bebis som måste höra.

Igår va jag hos mamma hela dagen, så då blev de en liten promenad me henne o Ludde också. Jag tror min rumpa har blivit större förresten ;( Kommer inte i det första paret mammabyxor jag köpte längre. Måste inhandla lite fler mjukisbyxor för de är jag helt beroende av nu. Hoppas inte det blir alltför svårt att bli av med kilona man gått upp sen, har ju några månader på mig innan strandsäsongen ;P

Eliiin, vi måste ses. Men du har inte ens tid att svara på sms :(
Saknar dig ju! <3
image7

Kommentarer
Postat av: Melinda

Vilken slappdag ;) aa, och nu har du en 3:a som första siffra :) hihi ! hoppas du får tag på din vän :)

2008-01-08 @ 16:26:12
URL: http://melindawingren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0