75 dagar kvar

image8

Mamma lyckades övertala pappa om Ullared i helgen så nu är jag jättelycklig :)
Älskar mina föräldrar!
Inte bestämt riktigt hur tidigt vi ska köra än, för min del blir 6 ganska lagom, tidigare än så vet jag inte om jag orkar. Kan de inte bli lördag nu? ;P

Ledig idag också o har ingenting att göra, Melinda är ute me vovven nu så jag sitter ensam på msn o väntar på att hon ska komma tillbaka. Funderar på o möblera om lite i sovrummet men vet inte om jag har ork till de egentligen.

Hur kommer det sig att så många läser men bara Melinda o Elin är gulliga o kommenterar. Vill ju veta vilka som läser.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Melinda

Guud va kul :D jag vill följa med ^^, Folk som inte vågar säga nåt läser , men inte kommenterar ;)

2008-01-09 @ 15:22:09
URL: http://melindawingren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0