55 dagar kvar

image9
Längesen jag skrev nu, men verkar inte som om något saknat mina inlägg ändå ;(
Tiden springer iväg, har nu 55 dagar kvar till BF, inte ens 2 månader!

Så vad har hänt sen jag skrev sist. Egentligen inte mycket.
Bebisen har fixerat sig, fast de känns fortfarande som den är överallt i magen och sparkar så jag undrar om den verkligen ligger kvar där :/ Ska till BM på måndag så får se då. Ultraljudet som jag var på den 14:e gick bra, cystan hade minskat lite, men ytterst lite. Fortfarande inget farligt iallafall, och då vägde den 1700 gram ungefär och allt annat såg bra ut. Ska på ett ultraljud till innan förlossning, men ännu inte fått någon tid.
Elin var ju med också, helt underbart att träffa henne igen efter så lång tid, o nästa helg ska vi på Kent :)
Måste lära bebisen tidigt vilken musik det är som gäller ju.
Igår började föräldragruppen, var en ganska liten grupp och vi var såklart yngst, synd att de inte satt ihop grupperna så man var ungefär jämngamla, för dessa mammorna var nog runt 25-30. Glad att jag fick med Emanuel på det iallafall för det är nyttig information för honom, jag har ju läst mig till så gott som allt man behöver veta. Men man kan aldrig få nog av information när det gäller såna här grejer ;P
De andra föräldrarna skulle dessutom ha ca 2-3 veckor innan oss så där satt dom med sina jättemagar, kände mig liten för första gången på länge. Men jag kommer väl dit jag också, magen växer iallafall enligt kurvan.
Känns ofta som bebben försöker "borra" sig ut eller är på väg ut med en hand eller något, riktigt obehagligt egentligen, men de får jag väl stå ut med nu när man närmar sig BF.
Satte ihop skötbordet i helgen så nu är de också gjort, och var o hämtade ut gratispaketet från pampers på babyproffsen. Så nu har jag lite blöjor hemma också, och en stor blöjhink som man också fick så man slipper lukten av alla mysiga bajsblöjor. Nu är allt så gott som klart, ska bara ta hem vaggan också som fortfarande står hemma hos mamma o pappa. Ska dessutom tvätta alla kläder och övrigt också. Men jag har ju några veckor på mig.
Nu blev det kanske lite mycket för er att läsa men ingen tvingar er.
Ha de bra. Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Melinda

Klart jag har saknat ditt skrivande ;) va kul att de va bra på föräldragruppen, din mage den kommer växa på som tusan nu på slutet ;) hihi. är inte långt kvar alls nu :') Pussar (L)

2008-01-29 @ 15:32:29
URL: http://melindawingren.blogg.se
Postat av: Lizette

Joho, jag saknar dina inlägg

2008-02-01 @ 12:00:04
URL: http://eideberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0