Mitt i veckan

Lucas vaknade en gång inatt o var jätteledsen, så han fick komma in till oss en stund. När jag sedan provade lägga honom i hans egen säng så la han sig tillrätta för o sova, men 20 min senare blev han gnällig igen. Så han fick lite välling, sen somnade han om o vaknade vid 9 imorse.
Han har fått sin gröt o sitter nu o kollar på barnkanalen medans jag äter min frukost.

Idag ska jag planera middagar för en vecka framåt så vi kan åka o storhandla i eftermiddag. O blir nog att jag kör en runda med dammsugaren också. Såg ut som det skulle bli fint väder idag, men helt plötsligt blev det jättemörkt och det började regna/snöa. Så nej, ingen promenad idag heller.

Dags att byta blöja nu känner jag ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0