Plutten växer på


Vågen visade 6340 gram, så 290 gram på 2 veckor :)
61,5 cm lång och 41,5 i huvudmått. Han växer på bra nu med andra ord.
Frågade om dom inte ska kunna gripa efter saker nu egentligen, många andra bebisar gör ju de redan vid 3 månader. Men Lucas är inte alls intresserad av att ta tag i saker, han bara tittar o gnager på sina händer :P
Hon sa att det är vanligast att dom gör det nu, men att alla barn är olika, o det vet jag ju.
Men känns som han är efter med det mesta, han vänder sig inte heller. Det behöver dom tydligen inte göra förrän dom är 6 månader, men läst om många barn som gör de nu också. Inte bra att sitta på Familjeliv hela dagarna o läsa om andras duktiga barn. Måste sluta jämföra.
Lucas är speciell för mig ändå <3

Efter BVC-besöket gick vi in på apoteket o hämtade ut mini-piller, sen körde vi till Babyproffsen för jag skulle kolla priser på spjälsängar. Betydligt billigare på Ikea så det får bli en tur dit iallafall, förhoppningsvis imorrn :)
Ska hämta Emanuel på jobbet om en timme, sen ska vi som sagt handla lite allt möjligt.
Ska äta tacos ikväll tänkte jag, är så himla sugen på det.

Kanske inte skriver i helgen nu så trevlig helg på er!
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Melinda

haha, så du ska satsa på 101010 du ;P säg det till emanuel ;)

2008-08-08 @ 15:26:11
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0