Snutteplutt

Lucas har precis somnat igen, så jag tänkte passa på att skriva lite.
Denna natten gick också bra, han vaknade bara en gång, så det var nog så att han blev störd när vi gick o la oss o när jag springer upp på toa hela tiden. Skönt att få lite mer sömn nu iallafall :)
Idag kom mina förstoringar, blev jättefina, så nu ska jag bara hitta lite fina ramar också.
O jag är så himla sugen på att gå till en fotograf o ta lite fina bilder på vår lilla familj, men vet inte vilken?
Behöver ha lite mer på väggarna här hemma o just familjebilder är jättefint.

Lucas har börjat bli fascinerad av min Bh när han äter nu, ligger o drar i den o tittar nyfiket, så himla söt är han ^^
Vill inte att han ska bli större ;P Samtidigt som man vill att han ska börja gå o säga sina första ord.
Får försöka njuta av den här tiden också, det händer ju mycket på kort tid.
Börjat fundera lite på vad jag ska göra sen, när han börjar på dagis. Blir väl antagligen tillbaka till timanställning, inte det lättaste att få ett vik. O egentligen vill jag nog inte ens vara inom äldrevården, men vad vill jag göra istället, har inte en aning. Har funderat lite på att läsa till barnskötare, men jag vet inte :/ Vi får se vad det blir av mig.

Tråkigt väder idag så det blir ingen promenad idag heller, fortsätter väl med min städning.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0