Ikea

Inte haft ork att skriva nu under helgen, o inte igår heller.
Men idag kan jag försöka mig på några rader.
Dopet i lördags blev lyckat, min bror läste en jättefin dikt o min kusin som är 10 år sjöng "Sommarsången", även det jättefint. Efter kyrkan bjöds det på smörgåstårta och vanlig tårta. Hur gott som helst :)
Lucas fick en massa fina presenter, lite kläder, tallrikset, pengar o annat smått o gott.
Finns bilder på http://emlizpemliz.bilddagboken.se/
På kvällen var vi inne på Sailet en runda, köpte inget, men var bara mysigt att gå där inne.
Fick vara fyllechaffis på natten sen till mamma, egentligen pappa också men vi hittade inte honom, o mobilen hade han glömt hemma. Han hade tydligen kommit hem med taxi vid 5 på morgonen sen, o då var han skitsur. Var väl inte vårt fel att han ska springa bort som ett litet barn ;P Han får skylla sig själv helt enkelt.

Igår när jag vaknade runt 3 på natten hade jag skitont i ryggen o magen, precis under revbenen. O om jag tryckte där gjorde det ännu ondare i ryggen, vet inte vad det kan ha varit, känt så två gånger innan men det var ett tag sen.
Låg sömlös ett tag, men till slut gick det bra. Gick upp runt 9, hade fortfarande ont. Åt lite frukost o busade med Lucas. Sen när han skulle sova igen vid 11 gick jag också o la mig, när vi sedan vaknade vid 13 kände jag varken av ryggen eller magen :/ Skönt att det försvann iallafall, o idag har jag inte känt något.
Var på Ikea idag med Lucas o mamma, köpte lite smått o gott, bland annat en hylla till vårt sovrum o en till Lucas blivande sovrum, just nu är det ett datarum. Skulle köpt en spjälsäng också egentligen, just nu sover han ju i vagga men den börjar bli lite för liten. Men iallafall, skulle ju köpt en spjälsäng, men när vi mätte om den skulle få plats i bilen så märkte vi att den inte skulle göra det, hade behövt fälla alla tre sätena där bak isåfall. Vi tog ju mammas o pappas S40 dit, hade nog behövt vår kombi istället, men den hade ju Emanuel på jobbet. Får se om jag får med mig honom dit nån helg, eller om nån kompis vill följa med.

Imorrn kväll ska jag, mamma o pappa se Winnerbäck iallafall :)
Lucas får vara hemma hos pappa.
Trevlig kväll.
Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: sandy

haha ni borde skriva telnr på hans arm å vad han tillhör å adress nästa gång:D

2008-08-06 @ 11:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0