Soova

Strax läggdags för mig, haft jätteont hela kvällen, både i magen o ryggen. Men vi tog oss iallafall till Jämjö för att låna en bil av mina föräldrar o lämna av den andra i Ramdala för toning. Ska hämta den imorgon igen.
Tog 2 alvedon för en stund sen, tror faktiskt dom hjälpte nu, känns iallafall lite bättre.
Imorrn blir det nog en tur in till stan, köpa ny amnings-bh o bikini. Ska dessutom köpa ett graviditets-test bara för att bevisa för mamma att jag inte är gravid, hon tror att det är därför jag har ont, o jag har dessutom inte haft någon mens på nästan 3 månader nu. Hoppas inte! Klart man vill ha fler barn, men absolut inte så tätt.

Sov gott o ha en trevlig helg!
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Melinda

Justja, du och Emanuel har ju varit ihop en dag längre än oss ;) hihi <3

2008-08-16 @ 10:37:32
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0