Lasse är sommar <3



Igår kväll var jag o såg Lars Winnerbäck med mamma o pappa, tror det var tredje gången för min del.
Alltid lika underbart, Lasse är helt klart sommar, och vinter ;P
Publiken beräknades till runt 3500, o jag vet inte hur många bebismagar jag såg under kvällen.
Man saknar den faktiskt, hellre en stor, hård mage än en liten degklump som man kan klämma på lite som man vill.
Behöver ligga i lite för att verkligen få bort den men jag har ingen motivation alls.
Inte ens några barnvagnspromenader blir det, förutom när vi ska till BVC, vilket vi faktiskt ska imorrn.

Kanske får med mig Emanuel till Ikea i helgen iallafall, om vi kunde hälsa på hans syster samtidigt som bor i Nybro.
Men om han nu inte vill dit så kunde Elin också ställa upp, som hon alltid gör :)
Säkert för att hon ska få gosa med Lucas ;P

Försökte mig på gipsavgjutningen vi fick i doppresent men kan inte påstå att det gick särskilt bra.
Fick ringa mamma så hon kunde hjälpa mig, då fick vi iallafall till en bra fot. Men när vi skulle hälla i gips i foten så hade vi tydligen blandat i för lite pulver så det tog en himla tid innan det torkade, o när jag tog bort den hade den inte torkat på undersidan. Meningen är ju att man ska se dom små vecken han har under foten, men det kunde man inte nu, jag förstörde den helt enkelt. O shit vilka stora fötter han har ;O Jag tycker inte dom ser så stora ut men det är dom verkligen, han har väl fått det från mig. Hatar mina fötter :(
Försökte mig på det idag igen, fick sätta honom i hoppgungan så han kunde trampa ner i leran, men ungen kan ju inte stå still, blev galen på honom. :P Till slut gav jag upp, o han också för han somnade i famnen på mig strax efteråt. Får försöka igen när Emanuel kommer hem så han kan hålla i honom.

Ha en bra dag.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Sandy

låter som en härlig kväll:)

2008-08-07 @ 13:44:38
Postat av: Emelie

Lasse är bäst :D

2008-08-07 @ 15:20:19
URL: http://emelie2008.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0