Fredag

Äntligen fredag igen, vet inte vad det är för speciellt med just den dan. Kanske att det är sista dan Emanuel jobbar sen är han hemma med oss i två dagar :) Han var hemma o lämnade av bilen nyss, var inget bra väder o gå i så jag tar bilen till BVC sen istället. Hämta honom när han slutar i eftermiddag, då ska vi handla lite nya blommor, fiskar o lite mat :)

Tog mig ett riktigt hett bad nyss precis när Lucas somnat, längesen jag gjorde det nu, tar mig aldrig tid till det. Men man behöver det ibland, slappna av lite.
Sitter o väntar på att posten ska komma för jag tror mina bilder kommer idag som jag skickade efter för framkallning, nyfiken på hur förstoringarna blev. Skickar efter från FujiDirekt, såg igår att dom fått Bäst i Test i "Vi föräldrar" också, så jag hade tydligen valt rätt :)
Får se om jag får för mig att städa lite idag, annars har jag inget planerat, förutom BVC 13.50.
Uppdaterar troligtvis efter det.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0