Eget rum


Första natten Lucas sov i eget rum och det gick jättebra. Han sov bättre än vanligt, vaknade en gång under natten o strax innan Emanuel skulle till jobbet, sen sov vi till halv 10 :)
Hoppas det fortsätter så.
Var alltså o köpte spjälsängen i lördags. Innan vi kom iväg blev det en himla massa krångel, Emanuel upptäckte att det var "grus" i oljan i bilen, så han körde till Mekonomen som inte tyckte att vi skulle åka så långt innan vi bytt olja. Han köpte ett nytt oljefilter och olja, sen körde vi hem till mina föräldrar och lånade deras kombi istället så vi kunde komma iväg ganska tidigt ändå.
E fixade oljebytet när vi kom hem därifrån. Var hos mina föräldrar hela eftermiddagen o kvällen, grillade, spelade kubb, boule o badminton o hoppade lite studsmatta :)
Igår fixade jag iordning Lucas rum, satte ihop spjälsängen o lite så. Inte fått upp tavlor o så än bara.
På kvällen var vi på 5-årskalas hos Lucas kusin, mumsade tårta o hade allmänt trevligt

Idag har jag varit jätteduktig, dammsugat vår gamla säng som vi förhoppningvis blir av med nu i veckan, städat resten av lägenheten o rensat ut kläder ur Lucas byrå. Tur att plutten är så snäll o roar sig själv i babysittern :)

Emanuel kommer när som helst, så ska nog börja med maten lite smått
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0