Bakat


Idag har jag varit duktig igen, bakat kladdmuffins o städat.
Tänkte att vi skulle ha det till efterätt idag med lite grädde på, ska försöka mig på att göra köttfärspaj till middag, ska väl inte vara så krångligt. Lucas har varit lika snäll som vanligt o nu sover han igen. Han är bara vaken högst 2 timmar åt gången, förutom på kvällen, då håller han sig vaken 3-5 timmar oftast. Sen sover han ca 2 timmar så man hinner göra lite då, sitta här t.ex. Ska väl börja med maten snart för den tar lite tid.
Kanske blir en promenad ikväll, om jag "orkar". Var ju ett tag sen man rörde på sig nu.

Nån gång nästa vecka kanske vi ska till badhuset, jag, Lucas o Elin. Tror han kommer tycka det är kul att få sprattla runt lite i en bassäng, han har ju jättekul i badkaret :P
Brukar bli att man badar honom varje kväll nu efter att han fått gröt för hela han är kladdig. O eftersom han är så glad för att bada så kan han få göra de istället för att bara tvätta av honom med en tvättservett.
Köpte nån olja igår som skulle få bebisar att sova bättre, är nån mild doft på den, luktar jättegott.
Tror den hette nåt med Bedtime oil eller nåt sånt.

Imorrn får jag förhoppningsvis sällskap en stund på dan av mamma o John, så ska bjuda dom på mina kladdmuffins också :)
Nu ska jag fortsätta göra lite nytta.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: emilia

va gott med kladdmuffins ! :)

2008-08-15 @ 19:49:04
URL: http://cendrilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0