1 Augusti

Sommaren är snart över, sista varma dagen idag tydligen. Klart att det ska bli regn när vi ska ha dop, tur att vi inte bestämde oss för att ha det ute då ju.
Sailet har börjat inne i stan nu, så det är alltså ett år sen mina föräldrar fick veta att vi skulle ha barn. De blev inte jätteglada, men det var ju väntat. Jag är ju alldeles för ung, även om mamma också var 20 när hon fick mig.
Men nu är dom världens bästa morföräldrar :)
Idag ska jag fixa det sista inför dopet, sen blir det iväg någorlunda tidigt imorrn o börja med dukning o allt i församlingshemmet. Lite nervöst är det faktiskt, jag gillar inte att stå inför stora folksamlingar, även om det nu inte är jag som är huvudpersonen så kan ju folk titta på en. Blir ju nästan 60 pers, många av dom barn iofs.
 
Lucas vaknade precis, så han har fått lite mat i magen, o spytt lite på mig också ;P
Nu ligger han i babygymmet o tittar på alla konstiga, färgglada figurer som låter när man slår på dom.
Tänkte att jag skulle passa på att städa lite nu när han är så snäll, vågar inte ha dammsugaren igång när han sover för den är väldigt högljud.
Ha en kanondag!
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Melinda

Hoppas dopet kommer gå bra :)

2008-08-03 @ 19:36:15
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0